Yelken’e dair her şey…

En Güzel Şey Yelken; yelkene dair her şeyi baz alarak, denizlerde çoğalmamızı ve birbirimizi bulmamızı, bilgiye, kişilere ve konulara, denize, yelkene kolayca ulaşılabilir olmayı hedefler.


Her yaştan izleyici ve ilgiliye; yelken yapmak, tekne sahibi olmak, denize çıkmak konusunda cesaret, ilham veren hayalperest sıradışı bir aile olmak yolundaki bebek adımlarımıza hoşgeldiniz!



Çalişmalarımızı,  Teknemiz HEVES ile,"HEVES Yelken Kulüp" sivil toplum kuruluşu olarak eyleme döküyor ve isteyen herkes için yelken pratikleri yapıyor, eğitimler veriyor, denize çıkmalarını sağlıyoruz.. 

Sevgi ve dostlukla.. 


cigdem.tepecik@gmail.com  







Yazar

Çiğdem Tepecik

Yazara ilişkin bilgilere, "Biz Kimiz" kısmından ulaşabilirsiniz..

8 yorum :

  1. Çok güzel bir site hazırlamışsınız. Makalelerinizi keyifle okudum; ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.. Denizlerde görüşmek dileği ile..

      Sil
  2. Merhabalar...
    Türk yelken tarihi başlıklı yazınızın bir bölümüne küçük bir ekleme yapmak isterim.
    "Ancak kayıtlara geçmiş olan bir derece vardır. 1898 yılında, Prinkipo (Büyükada) Yacht Kulübünün düzenlediği 2 haftalık seri yarışların birincisi, "Afacan" adlı yelkenlisi ile, "Faik Bey" isimli bir Türk'tür."
    Tam bir yıl sonra tekrar bir yarışma düzenlenir. 1899 daki yarışmada da Ali Bey 2. olur. Yarışmanın birincisi E. Marshall'dır. 3.olan yarışmacı da A. La Fontaine'dir.
    İyi çalışmalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler siteyi revize edeceğim, uzun süre ihmal ettim. bilgileri ekleyeceğim .. paylaşmak istediğiniz bilgiler olur ise severek yayınlamak isterim. cigdem.tepecik@gmail.com

      Sil
  3. merhabalar..sitenizi inceledim,çok güzel,başarılarınızın devamını dilerim.ayrıca son folkboat u biz yapıyoruz.Barbaros Teknecilikte görebilirsiniz.birkaç haftaya suyla buluşacak. =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba evet firmanızı biliyorum.. folkboat denize indi mi acaba? benim klasik teknem için onarım sponsoru olmak istermisiniz? işi bilen usta bulmakta zzorlanıyorum..

      Sil
  4. Çiğdem hanım merhaba, ben bir nordic folkboat hayranıyım ve bir adet edinmek istiyorum, öneriniz nedir ve nereden edinebilirim, ayrıca bu tekne ile Ülkemizde yapılan aktiviteler varmı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. veli bey yazıştık mı hatırlayamadım ama ülkemizde aktivite sanırım olacak. cigdem.tepecik@gmail.com dan bağlantıda kalabiliriz.

      Sil